Monday 2 April 2012

Hola Monday!


Start working from a rich breakfast!


I had tomato, omelet, wild rocket, honey oats bread, emmental cheese, crumbed ham and apple juice :) I just got the call from Margeret from the BCTF, they are going to offer a extra space to show my pieces in the show. That means my work can be seen either my stand or the cabinet in the hall! But it's not a good news that only two weeks to the BCTF... I have to be more efficient!! Good luck :D

美好的一天從早餐開始!

星期一的早餐總要特別豐盛,不僅要營養充足,多少還得喚醒一下不怎麼甘願的清醒,不是嗎?
今天早上吃著早餐接到一通電話,我四月參加的展覽單位說喜歡我的作品,要另外提供我展示空間,所以參觀者不僅可以在我自己的攤位看到我的作品,也可以在會場的展示櫃裡看到我幾件作品,真是太幸運了!上天給我機會,我要更認真創作,懶惰蟲快給我走開!

No comments:

Post a Comment